همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 19:4 :: نويسنده : محمود سرائي پور

تپش (حوادث)

DOWNLOAD

 

معيارهايی که براي گرفتن نتيجه مناسب در درمان ليپوليز بايد در نظر گرفت: 1-حجم چربی 2-وضعيت پوست بيمار 3-وضعيت قوام جداره شکم 4- داشتن خواسته معقول ...
 
بري مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد


ادامه مطلب ...
شکی نیست که اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات جدی امروز جامعه ما در حوزه سلامت و بهداشت است.این روزها صحبت از روش‌های رنگارنگی است که ادعا می‌کنند می‌توانند شما را یک‌شبه لاغر کنند و بی‌هیچ عارضه‌ای اندامی متناسب را برایتان بسازند و اما اگر نگاهی به ادعاهای علمی‌تر بیندازیم، می‌بینیم اغلب این روش‌ها در درازمدت نمی‌توانند ماندگار باشند یا عوارض بسیار زیادی را با خود به همراه می‌آورند. یک راه‌حل انقلابی برای حل این مشکل، استفاده از پیشرفته‌ترین و موثرترین فناوری موجود در جهان یعنی لیزرلیپولیز است.
 
براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:نگاه آشنا,شعر, :: 10:24 :: نويسنده : محمود سرائي پور

يك غريبه يا كه شايد دوست؟

من نمي دانم،گمانم اوست

صورتش را هم نمي بينم

راه دور و آسمان كم سوست

گيسويش را بادي آشفته

آخر اي باد،اين همان گيسوست؟

چون حريري تيره تر از شب

پر زعطر مريم و شب بوست

اينكه رقص سايه اش از دور

مثل رقص دلكش آهوست

بي قرارم بي قرارم من

تو بگو آهسته آيا اوست؟

مي رسد نزديك و مي لرزم

لرزشم افسونِ آن جادوست

مي شناسم چشم هايش را

اين همان چشم و همان ابروست

پرستو رشيدي

بدون شک خداوند در برابر فرشتگان خود به خلق انسان هايي که عليرغم مواجهه با سختي ها و مشکلات فراوان بر ايمان و باورهاي خود پابرجا مانده و راه رسيدن به قلل مرتفع موفقيت را مي پيمايند ، مي بالد.
ماجرايي که مي خوانيد ، داستان واقعي زندگي يکي از همين انسانهاست که در تلاطم امواج زندگي نه تنها اميد خود را از دست نمي دهد بلکه مصصم تر از گذشته به تلاش خود براي رسيدن به آرزوهايش ادامه مي دهد.

شايد به جرأت بتوان گفت : مينو گوهري صاحب سايت کانون آگهي و تبليغاتي پارسيان در حال حاضر ثروتمندترين دختر جوان ايراني است ، درآمد ساليانه دانشجوي 24 ساله رشته مديريت يکي از دانشگاه هاي علمي کاربردي ايران ، اکنون بالغ بر 3 ميليون دلار است . وي علاوه بر تحصيل در رشته مديريت ، در فعاليتهاي انسان دوستانه فراواني نيز شرکت مي نمايد و مطابق وصيت پدرش يک چهارم از درآمد ماهيانه خود را به اين امر اختصاص مي دهد.
سايت ايشان در حال حاضر يکي از پر بيننده ترين و محبوبترين سايتهاي درج آگهي تبليغاتي در اينترنت است . شرکتهاي بسياري از جمله مايکروسافت و اپل با پيشنهادات چند ميليون دلاري خود براي خريد بخشي از سهام وب سايت ايشان جهت گسترش دامنه فعاليتهاي آن در خاورميانه ، اعلام آمادگي نموده اند.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...

تخت جمشید-پارسَه یا تخت جمشید نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که سالیان سال پایتخت هخامنشیان بوده است. اسکندر مقدونی سردار یونانی به ایران حمله کرد و تخت جمشید را به آتش کشید. اما ویرانه‌های این مکان هنوز هم در مرودشت در نزدیکی شیراز مرکز استان فارس برپا است. تخت جمشید هم‌اکنون یکی از آثار جهانی ثبت شدهٔ ایران در یونسکو است.

                                                                       برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...

بنایی با معماری‌ خاصی در «نقش رستم» وجود دارد که از زمان ورود اسلام به ایران به اشتباه، اعراب نام «کعبه زرتشت» را به آن دادند، چون کاربرد واقعی آن را نمی‌دانستند. آن زمان فکر می‌کردند که هر دینی باید برای خود بُتکده یا عبادتگاهی داشته باشد، برای همین فکر کردند این بنا هم مرکزیت یا کعبه زرتشتیان است.
به گزارش بانکی دات آی آر ، در دیوار داخل این ساختمان لغت «کعبه» حکاکی شده است. در کتاب‌های زرتشتی آمده است که حضرت زرتشت «زاراتشترا» در این محل، نیایش می‌کرده است. اعراب، لغت کعبه را از پارسی پهلوی گرفتند. همان‌طور که در زمان داریوش کبیر به کشور «عمان» امروزی «مکه» می‌گفتند؛ بنابراین کلمه مکه نیز فارسی است.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه كنيد



 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:به نام تو,شعر, :: 9:59 :: نويسنده : محمود سرائي پور

به نام تو

به نام توئي كه هميشه با مني

به نام توئي كه در منو با مني

          به نام توئي كه همچون خون در رگهاي مني

          به نام توئي كه غمخوار مني

...توئي كه در تنهائي ها و بي كسي هايم

          هميشه با من بودي و هستي

...توئي كه در لحظات سخت زندگي

          همانند كوهي محكم و استوار

باعث دلگرمي ام بودي

...توئي كه در همه امور

          با منو كنار من بودي

ولي افسوس كه نشناختمت

          وقتي شناختمت

               كه خيلي دير بود

                    ولي شناختمت...

محمود سرائي پور

دکتر اشرف احمدیان روانشناس بالینی می گوید : این افکار ما هستند که واقعیت ما را میسازند پس عاقلانه است که با بزرگ فکر کردن بتوانیم زندگی بزرگی را در هر سطحی برای خودمان بسازیم. چه معنوی، چه احساسی و چه جسمانی.

از دیدگاه دکتر سینا تهرانی مشاور صاحب نام تحصیلی و متخصص تکنولوژی های فکر هر انسانی می تواند با کنترل و برنامه ریزی ذهن خود افکارش را در جهتی هدایت کند که او را به آرزوها و خواسته هایش برساند. این متخصص جوان علت اصلی شکست و ناکامی بسیاری از مردم را عدم اطلاع از روش ها و تکنیک های به کنترل درآوردن ذهن می داند .
سینا تهرانی که با ترکیب استعدادهای درونی دانش آموزان با علم کنترل ذهن به موفقیت های چشمگیری در جهت ارتقای سطح نمرات آنها دست یافته است ، معتقد است که ذهن ما کنترل همه چیز را بر عهده دارد، تصورات ، تفکرات ، اعتقادات و تمام جنبه های شناختی رفتار ما انسان ها تحت کنترل ذهن قرار دارد و جهان و هر آنچه که در آن موجود است، ازطریق تصورات ما در ذهن انعکاس می یابد. بنابراین اگر بتوانیم از طریق دستکاری و کنترل ذهن این تصورات را تغییر بدهیم ، متعاقباً واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد . به عبارت ساده تر اگر بتوانیم ذهن خودمان را تحت کنترل درآوریم ، قادر خواهیم بود تا دنیایی مطابق با آرمان ها و ایده آل های خود بسازیم و خوشبختانه امروزه چنین چیزی با آموزش براحتی قابل انجام است.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 96766
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor